مایکروسافت دعوتنامه های جدید خود را ارسال کرد. 5 آبان مراسم سالیانه میکروسافت در شهر نیویورک برگزار میشود و قرار است این شرکت محصولات جدید و ایده ها و اهداف آتی خود را در این مراسم معرفی کند.

طبق اخبار منتشر شده، قرار است مایکروسافت در مراسم 5 آبان خود اقدام به معرفی ویژگی های مربوط به اکس باکس و آینده ویندوز ۱۰ کند اما زمزمه هایی شنیده میشود مبنی بر اینکه رایانه All In One سرفس در این مراسم معرفی شود.

از اخبار و صحبتهای مدیران مایکروسافت اینطور برمی آید که این مراسم مانند مراسم سال گذشته به معرفی سخت افزارهای جدید مایکروسافت نپردازد و درعوض از دستگاه های جدید ساخته شده توسط شرکای مایکروسافت رونمایی شود و درباره اکس باکس وان و آینده ویندوز ۱۰ سخنانی بیان شود. تمرکز اصلیِ این رویداد بر روی چشم اندازهای مایکروسافت برای آینده ویندوز ۱۰ و رایانه شخصی مایکروسافت خواهد بود.

اخیرا تصاویری لو رفته از صفحه کلید و ماوس سرفس به بیرون درز کرده بود به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد از رایانه All in One خود در این مراسم رونمایی کند. منبعی نزدیک به مایکروسافت، به سایت ورج گزارش داده است که در این رویداد، مایکروسافت برنامه ای برای به روز رسانی سرفس پرو ۴ و سرفس بوک ندارد و درعوض، از دستگاه ها و لپ تاپ های شرکایش پرده برداری خواهد کرد.

ادامه مطلب:

http://www.atramart.com/fa/news/555.html
@AtraMart