راه حل های نوین خرید

امروزه با گسترش روز افزون اینترنت و دستاوردهای آن در زندگی بشری، باعث مدیریت زمان شده است. در روش سنتی پیشین، افراد جهت اطلاع رسانی از محصولی باید به بورس آن محصول مراجعه می کردند. مراجعه به بازار مربوطه خود، باعث صرف زمان بیشتری صرف می شد و گاهی نیز فروشندگان اطلاعات نادرستی به فروشندگان می دادند و در نهایت محصول نادرستی خریده می شد که نارضایتی مشتری ثمره آن بود.

با فراهم شدن بستر های اطلاعاتی در اینترنت، به تدریج دریافت اطلاعات افراد از بازارهای آن محصول منسوخ و افراد اطلاعات تخصصی تر و آموزنده تر را از سایت های معتبر داخلی و خارجی بدست می آورند.

 

آترامارت، تخصصی ترین مرجع فروش اینترنتی کالای دیجیتال

«تخصصی ترین مرجع کالای دیجیتال در ایران» اولین هدفی است که از سوی آترامارت پیگیری می‌شود و مدیران و کارشناسان آترامارت در تلاش هستند که بهترین و مفیدترین اطلاعات فنی را در اختیار کاربران قرار دهند. تولید اطلاعات جامع محصول، تجزیه و تحلیل کالاها در آزمایشگاههای آترامارت سبب گردیده تا کاربران از محصولات مورد علاقه خود قبل از خرید اطلاعات کامل را کسب کنند.

آترامارت طبق قوانین ارائه شده در بازگشت 10 روزه کالا، شرایطی را فراهم آورده تا خشنودی کامل کاربران را بدست آورد.

آترامارت با گردهم آوردن تمامی برندهای بزرگ در دنیا تنوع بی نظیری از کالا ها را چه از نظر قیمتی و چه از نظر تکنولوژی فراهم آورده است.

خبرهای به روز آترامارت حاکی از آن است که ذره بین خود را روی تکنولوژی و خصوصا در حوزه لپ تاپ، موبایل و تبلت قرارداده تا بهترین اطلاعات را برای علاقه مندان فراهم کند.

کیفیت و سهولت استفاده از وب سایت فروشگاهی آترامارت و خدمات ارائه شده در آن، یکی از اصلی ترین اهداف می باشد و همه پرسنل آن نهایت تلاش خود را در جهت خدمات بهتر، آسانتر و تخصصی تر کالا برای کاربران به عمل می آورند. چرا که شما عزیزان شایسته بهترین خدمات می باشید.

آترامارت با حذف واسطه ها و همچنین ارتباط نزدیک با توزیع کنندگان اصلی کالاها در ایران، اجناس کاملا اصل، قیمت رقابتی را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

مرکز امور مشتریان آترامارت واقع در دفتر مرکزی سبب شده تا پل ارتباطی ما و شما، بدون واسط شکل گیرد تا پرسنل مشغول در واحد امور مشتریان چه قبل از خرید و چه بعد ازخرید پاسخگوی شما باشند.

www.atramart.com