روند شارژ باتری در بعضی از گوشی ها بسیار کند انجام میشود. اگر گوشی شما به آهستگی شارژ می شود و برای شارژ شدن باتری موبایلتان باید مدت زمان زیادی منتظر بمانید، به 10 علت زیر توجه کنید.

1-  کابل شارژر بی کیفیت
قبل از هر چیز کابل شارژر موبایل تان را بررسی کنید. کابل ها به مرور زمان خراب می شوند. اگر  چند سال است از عمر کابل می گذرد، آنرا تعویض کنید.

2- آداپتور شارژر بی کیفیت
آداپتورهای شارژر هم مانند کابل به مرور زمان ضعیف و فرسوده می شوند و کارایی خود را از دست میدهند و نمی توانند با قدرت اولیه، گوشی را شارژ کنند. اینگونه آداپتورهای ضعیف به باتری گوشی نیز صدمه وارد می کنند.

3- منبع برق ضعیف
اگر برای شارژ گوشی موبایل تان از از پورت یو اس بی کامپیوتر استفاده می کنید، توجه داشته باشید که ممکن است عملیات شارژ ساعت ها طول بکشد. حتی اگر از پورت USB 3.0 استفاده می کنید، باز زمان زیادی براش شارژ گوشی نیاز است.
 
4- مشکل در سخت افزاری گوشی موبایل
گوشی های موبایل به مرور زمان با مشکلات مختلفی روبه رو می شوند که مهمترین آن مشکلات سخت افزاری است و روی عملکرد گوشی تاثیرگذار بوده و می توانند روی سرعت شارژ شدن دستگاه اثر بگذارند. اگر چند سالی است که از یک تلفن همراه استفاده می کنید، به این مورد توجه داشته باشید و اگر توانایی تعویض گوشی دارید، حتما انجام دهید.

5- خرابی باتری گوشی موبایل
باتری گوشی موبایل یک عمر بهینه و به اصطلاح تاریخ مصرف دارد و در صورت استفاده زیاد از یک گوشی و شارژ متعدد و یا عدم درست شارژ، باتری به مرور زمان خراب و کارایی خود را از دست داده و آهسته شارژ می شود. بهترین راه تعویض و خرید باتری با کیفیت و اصل است. به هیچ عنوان یک باتری ارزان قیمت و بی کیفیت نخرید.
 
6- استفاده از گوشی هنگام شارژ
تحت هیچ عنوان در زمانیکه گوشی شما شارژ  می شود، با گوشی خود کار نکنید. اگر در زمان شارژ از گوشی بیش از اندازه استفاده کنید، مدت زمان شارژ آن بسیار زیاد می شود.

ادامه مطلب:

http://www.atramart.com/fa/news/559.html
@AtraMart