امروزه کارت حافظه یا همان اس دی کارت از ملزومات مهم خرید گوشی هوشمند و تبلت است. خرید این کارت کار سختی نیست اما اینقدر مدل ها با ارقام و اعداد مربوط به آن در بازار زیاد است که اکثر کاربران در خرید این محصول سردرگم میشوند و نمی توانند انتخاب مناسبی داشته باشند. در این آموزش قصد داریم تا شما را با خرید مناسب کارت حافظه آشنا کنیم و معانی اعداد مشاهده شده در لیست مشخصات یک کارت حافظه را نشانتان دهیم.

یک از راههای مناسب برای افزایش ظرفیت هر نوع دستگاه دیجیتال مانند گوشی های هوشمند، تبلت و دوربین عکاسی که قابلیت نوشتن و خواندن اطلاعات را دارند، استفاده از کارت حافظه است. اکثر دوربین های عکاسی حافظه داخلی ندارند و شما باید از اس دی کارت استفاده کنید.

بیشتر گوشی های هوشمند موجود در بازار، گوشی های هوشمند پایین رده و میان رده هستند. این گوشی ها اغلب حافظه داخلی پایینی دارند و پس از نصب چندین برنامه و تولید دائم دیتا توسط برنامه ها، با مشکل کمبود حافظه مواجه می شود و در نصب سایر برنامه ها و یا انتقال عکس و فیلم دچار اختلال میشود. این گوشی ها در بهترین حالت 8 گیگابایت ظرفیت داخلی دارند که نیمی از فضای آنرا سیستم عامل گوشی و نرم افزارهای اولیه اشغال می کنند و نیمی دیگر در دسترس کاربر برای انتقال اطلاعات قرار می گیرد.

ادامه مطلب:

http://www.atramart.com/fa/news/566.html
@AtraMart